Här har producerats lussekatter !

Hej ! Vad seg man kan vara ! :) Har mäkt att André har en tendens att fördröja mig när det gäller min blogg. Han kom hem i torsdags och sen dess har allting nästan bara svävat på moln. i Torsdags var jag även i Sthlm med mamma och  fick köpt lite tröjor från H&M, mineralsminket förstås (i ton bleeekbleeek) och sen lite andra hemligheter ^^.
Igår var det maskerad fest... Haha. André snodde min idé att vara pirat så jag försökte klä ut mig till ninja. Men sen tappade han bort sin ögonlapp och han fick istället ta min kaninkostym. He's my playtoy. Så sexigt med en kaninsvans på rumpan. På festen så hände en hel del händelser... Tror nog att både Maya och Aandra blev uppslukade.. men inge mer om det ^^. Sen ska jag gå och ta en lussekatt nu, vilka jag bakade :) [Bild google]

Kommentarer
Postat av: Sandra

GudGudGud.. lussekatter XD mums

2008-11-01 @ 10:34:08
Postat av: matilda

Hur är mineralsminket? från vilket märke? :)

2008-11-01 @ 22:15:28
URL: http://frid.devote.se
Postat av: leahpeah

Mineralsminket är jätte bra ! Jag använder den från Wet'n'wild som täcker superbra, de flesta märken har inte den förmågan att täcka men det är lätt den bästa foundationen jag haft och den håller heeela dagen :D

2008-11-02 @ 12:47:13
URL: http://leahpeah.blogg.se/
Postat av: matilda

okeej, kanske får testa den sen då :D har beställt hem ett gratis kit från everyday minerals, man fick tre foundation, en rouge och en concealer. i provstorlek då. :)

2008-11-02 @ 13:20:02
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0