Paket från... Strepsils?!

DOH. Det här är inte min dag. Trodde någonting kunde muntra upp mig när jag såg ett paket från posten ligga på köksbordet... Tanken som liksom fallit mig in var ju att detta skulle vara min Anna Sui-plånbok! Nyfiken börjar jag prassla, sådär som ett barn på julafton och får upp ett plåtetui från Strepsils som jag beställde gratis :(. Så besviken.

There is no escape,
from the slave catcher's songs.
For all of the loved ones gone.
Forever's not so long...
And in your soul
they poked a million holes.
But you never let them show.
Come on its time to go.
And you already know...
Yet you already know
how this will end
.

Godnatt, nu ska jag dra mig tillbaka för dagen. Å jag undrar vad jag väntar på...
[Song: DeVotchKa, "How It Ends." ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0