Tradera is the shiiiet !

Hihihi, är lite pirrig. Har vunnit ett bud på Tradera, på världens finaste plånbok från mitt favoritmärke Anna Sui. Tradera är helt suveränt ibland :) Här finns även parfymer som kanske inte ens finns i Sverige,  vilket inte dessa plånbäcker gör heller. Och dom är nya, och mitt fynd kommer hem i min brevlåda för endast 115 kr :) Känns jäätte fint. Längtar tills den kommer ! Har förut även fyndat min signaturdoft som inte längre finns och köpa i affärerna för ca 200 kr. Amazing !
Annars har jag precis kommit hem från en stressad André som bokstavligt körde ut mig på gatan för att bli av med mig. Allt för att hinna gå och gymma, ja, ja, får väl klara mig själv då. Såg Wanted igår, riktigt bra action film, fast jag annars hatar action-rullar... Men nu blir det till och hitta på någonting :O Puss & Kärlek :O ! ♥

Kommentarer
Postat av: André

Linnea förlåt! :(

2008-11-02 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0