Tradera is not too good shiet...

Faen. Jag har inte fått min plånbok än och den förbannade försäljaren bor i kina, vad är det här :(. Jag vill ha min plånbok, den borde varit här nu :'(:'(:'(. Jag ska ta mig tusan ha den, har ju redan betalat för den och allt. Grr, vad arg jag är, blir helt kallsvettig av sånt här. Är så arg. Vill bara ha den nu. ELLER MINA PENGAR. :'( Hatar sånt här så hårt.

Snackade med brorsan nyss och jag kan antagligen få mina pengar tillbaka, tydligen har inte säljaren bekräftat att han fått pengarna, och därför kan dom även dras tillbaka hit. Skönt och veta i alla fall, vet bara inte om jag vill ha pengarna eller plånboken. Vill ju ha det säkert liksom. Typiskt att sånt här händer mig. [bild google]

Kommentarer
Postat av: Tua

Posten kan mycket väl ha slarvat bort den.. dom har slarvat bort 4 brev som skickats till mig!

2008-11-28 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0