Spikrakt does not exist

Mitt hår kan inte bli platt. Det kan bli rakt. Men det kan inte bli platt.
Jag plattade håret igår innan jag träffade André, dels för att det är intressant att inspektera längden på håret men också för att det kan vara ganska fint :). Problemet är att mitt hår är så tjockt att det inte kan bli sådär perfekt spikrakt... Det är ju endast en frisör som kan göra såna underverk. Nästa gång ska jag försöka fråga sönder min frisör. Dock känner jag mig oftast så pinsam och efterbliven när jag sitter där :P. Jag önskar att jag hade lite frisör-skillz.
Återupptäckte dessutom min kamera :) den är ganska rolig ändå :) ! Puss o kram ♥ [google]

Kommentarer
Postat av: maya

jo själv fick man ju samma problem efter att man permanentade håret... lite ironiskt ;)

2008-11-24 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0