Snön ligger vit idag :O

O ut ur idolkarusellen flög Anna, helt förväntat. Även om hon var bra igår.. Idag ska jag ner på stan eller till hälla med André och jag vill köpa ljuuus :) Massa ljus, har börjat tända ljuuuus varje gång jag kommer hem från skolan, ganska avsklappnande och myyys. O mamma har köpt solroskärnor ^^, mums.

Tjockade mig med världens godaste dip igår :) hemmagjord :)

Linneas recept på världens godaste dip :)
♦ advokade
♦ ketchup
♦ grekisk yoghurt
♦ pressad vitlök
Sen är det bara att mixa till en fin röra :D:D Så gott :)


Baah, försöka verkligen ändra designen på min blogg, och när jag förhandsgrganskar blidde det bra men sen vägrar den att spara.. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0