Mööp mööp, ta hand om mig :(

Varför kan inte min kropp få vara frisk, åtminstone ett halvår innan den blir sjuk igen :( Fick precis diagnosen bältros inne hos doktorn. Smärta, vattkoppsutslag, knöl i lymfkörteln, trötthet och allt annat skit man kan tänka sig. Dessutom rapporterades min sjukdom försent och det går inte att påverka sjukdomsförloppet. Mitt immunförsvar är sänkt och jag får inte bli sjuk för då kan det leda till allvarligare sjukdomar :( Ska vila och så får vi se om jag ska gå till skolan imorgon, åtminstone smittar det inte. Det värsta är att dom inte vet om symtomen går över.. utslagen gör ju det men smärtan och knölen kommer avta långsamt, och förhoppningsvis försvinna, hoppas. :( Kom och krama mig någon :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0