Lars Eriksson - Min "Idol"

Måste bara skriva av mig att jag älskar "idol"-Lars så mycket xD Seriöst, från första stund han dök upp i min tv-ruta fastnade jag för honom. Så jävla speciell kille. Att han sedan sjunger som en Gud och driver skiten ur Idol är ju bara ett stort plus ! Han kör ju bara sin egen stil vafaen, och folk röstar ju för att han ska vara kvar i Idol kan han inte få vara det då? Behövs det ett jävla krismöte för att han inte vill vinna, för att han inte håller sig till kraven? Haha, han är precis den människan som man vill släppa ut ur sin kropp. Bara få gå sin egen väg och skita i om det är rätt eller fel. Jag tror alla drömmer om att vara en liten Lars, och därför hoppas jag att han är kvar ett tag till. För ironiskt nog så är han faktiskt min idol xD                     [Bild från hans blogg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0