Klementiner, klementiner, KLEMENTINTER!!




Det känns så typiskt mig och falla offer för alla reklampelare som finns... Typ Mmm.. Marabou... Sugen på choklad och blabla... och jag måste, SKA lära mig att behärska sötsuget mer... Kan ju liksom inte skada.. Som idag, alltid när jag går till bussen tänker jag...: "Om det står att det är mer än 5 min kvar hinner jag gå in i en affär och ev köpa nåt.." Så tänkte jag när jag idag såg busskuren inom synhåll och sneglade mot Konsum... Självklart står det ju 13 min :O.. Det betyder att Linnea gick in och köpte två julmust på konsum.. Bah, ska i alla fall behärska mig och spara minst en av dom till imorgon.. Ska försöka börja köpa banan eller nåt.. Eller varför inte klementiner.. KLEMENTINER.. Det ska jag börja tänka på.. Det kan man alltid köpa :)
Köpte btw ett läppglans igår från H&M, helt okej, bara man inte har på för mycket! :) Puss ♥
Förresten är dagens diss att André tycker jag ser ut som en bäbis när jag har uppsatt hår för att jag får så litet huvud :O !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0