Habegär: Denimtights !

Jag tycker inte om att Sverige är så dålig på märken... Borde finnas ett jättestort centrum i typ Stockholm med MASSA märken typ, à la miniullared. Tycker inte om att dom har slutat sälja mitt favorit parfymmärke, Anna Sui. Finns förvisso ett enda ställe man kan köpa doften på men det är ju så klart en internet shop. Betyder det att jag måste åka utomlands för att få ett doftprov på deras nya parfym :O Kasst i alla fall, man vill ju vara lite unik.
Har samhällsprov imorgon, jätte kul. Mitt liv kretsar kring skolan känns det som. André är här och vi har bakat kladdkaka. Smygpluggar lite So, men annars är det ju mysigt att bara ligga i sängen :)

Förresten, är så grymt sugen på ett par jeanstights, japp ! :) Tights som ser ut som jeans, sitter som slimmat. Vet att dom ska finnas på MQ för ca 300 kr men de är slut på lagret, men jag hoppas verkligen att de billiga paren kommer in på storkedjorna snart. Här är typ den bästa bilden jag hittade på internet, men men... Hoppas man kommer över några snart :) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0