Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer

Hi... hiic.. Hick.. Hickkaa ! Bah, varför drabbas man av hicka, eller som Maya säger; hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer. Pinsamma är attjag okontrollerat rapar till hickningarna :P Allt uppstod på grund av ett tuggummi. Har dock tillfisknat nu.
Hade förresten HÅL idag, igen(!!!!), och det passade utmärkt eftersom jag senare idag hade kemiprov, vilket förresten kändes superenkelt ! :) Så jag körde på min traditionella nördighet och satte mig på stadsbiblioteket. Long time no seen.

Förresten, vart tog vår käre Björn Gustavsson vägen? Han kom så fort och försvann sen - puts väck!.. Men det låter väl i och för sig precis som män... :O Haha, nej, nej, dålig humor. Nej, men seriöst han skulle ta en paus över sommaren men jag har fortfarande inte sett av göken. Förresten ser han precis ut som min kusin, Glenn. Hade inte sett honom på typ 10 år :P så när jag såg han i somras trodde jag det var självaste Björn själv som satt där. Creepy. Sen dess rök alla fina associationer till Björn.. haha, nej då ;).

Kommentarer
Postat av: NightLights UF

Hej!

Gå gärna in på vår hemsida och tyck till om vårt företag! skulle verkligen uppskattas.

Mvh

Nightlights UF

2008-11-26 @ 22:44:42
URL: http://nightlightsuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0