Hej hå, nu mot bussen gå !!

Stressig dag idag, börjar om en timme och går till halv fem, halv fem ska jag sedan på möte med FNUF, en nordisk förening som handlar om att förena norden och skapa vänner och kontakter. Babe är dessutom sjuk, och utan honom vad ska jag då göra? Ska jag säga att min mage gör ont. Idag ska jag ju faktiskt hålla mitt sista tal som jag fick skrapa ihop igår, inte världens bästa alltså. Har dessutom inte hunnit träna på det, då jag vaknade upp för två timmar sen med världens huvudvärk.. Har knaprat smärtstillande i en vecka nu... Great. Får se om jag klarar HEEELA denna långa dagen ! Jippe, jag hör förresten hur regnet smattrar mot fönstret...
Kom på att jag är broken. Behöver pengar... Pappa sover, mammar jobbar... Visst kan jag väl sno en 20 om jag hittar :)? Haha, dom måste ju förstå att jag behöver föda :P. Hej hå nu ska jag ta bussen strax !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0