Gult är fint !

Såg nästan fram emot att gå till skolan idag. Var nästan GLAD över att gå till skolan. Var GLAD att vi hade idrott. Sen när började jag tycka om idrott? Nästa vecka (och 2 veckor framåt) är det valperiod och jag valde badminton trots att man kunde välja stresshantering + bowling. Klurigt. Annars så pluggar jag på tills jag spyr as usual. Två tal imorgon att lära sig utantill och helst gärna några sidor att förstå i samhällsboken.

♦ Halsduk, Gina Tricot, 50 kr
♦ Brunt linne, H&M, 30 kr
♦ Indiska kjolen, såklart ^^, 100 kr
♦ Tights, H&M, 30 kr

♦ Gul stor t-shirt klänning, Gina Tricot, 70 kr
♦ Halsduk, Gina Tricot, 50 kr
♦ Tights, H&M, 30 kr
♦ Gråa overknee-strumpor, H&M, ca 50 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0