From all of us...

Stapplar mig frammåt idag, bokstavligt. Inte visste jag att gårdagens badminton tränade röven på mig :O Ersatte idag retoriken med psykologi, allvarlig lektion till tusen. Ingen vågade störa tystnaden.
Och för första gången fick vi hål idag, vår svenska lärare var sjuk, och vi fick ett HÅL :O. Vad gör man med såna egentligen? Blidde lite kemi (prov imorgon) och en liten sväng på stan. Har förresten världens bästa linjaler :) i GUMMI :D. Vilket gör att man inte kan bryta av dom ! Coolt va 8-D, finns på en bokhandel nära dig :) !
Älskar förresten vår samhällslärare :) haha så skön, har så rolig synvinklar och åsikter, som att hans barn inte får kolla på Kalle Anka på julafton för att han vägrar ha tv :P Haha, får man verkligen bryta tradition sådär. :P Så skön snubbe iaf. [google]

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, jag tycker inte om honom! han avslöjar bara mer skräckinjagande saker om sig själv för varje lektion som går...

2008-11-25 @ 22:15:55
Postat av: maya

nej, jag tycker inte om honom! han avslöjar bara mer skräckinjagande saker om sig själv för varje lektion som går...

2008-11-25 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0