Feeling blue .

Hej, kom och hjälp mig! Ska till doktorn nu på eftermiddagen. Så här känner jag mig idag, ni anar inte hur svårt det var att ta sig upp ur sängen, min kropp känndes orörlig, jätte obehagligt. Vill bara bli frisk.
Sen kan jag väl säga att jag total dissar Comme des Garcons kollektion på H&M men däremot är jag superinspirerad av ett smycke som jag såg på Sofis Snapshotsaftonbladet, smycket är en dragkedja ! :) Kan ju inte säga annat än att den är bedårande och att jag är kär, ska finnas på den här hemsidan, men själv så hittar jag den inte där. [Lovely helt enkelt, snodde bilden från hennes blogg, o den andra från google]
Nu ska jag försöka samla ihop min kropp och röra mig lite, möjligen till sängen, eller kanske, kanske, kanske om jag orkar, till matteboken.Men antagligen inte. Puss.

Kommentarer
Postat av: André

kyss det går bra :)

2008-11-10 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0