En liten fjortis i André kanske :)?

Mannagrynsvälling är så gott nu när kylan börjar kuttra sig i ryggraden. Eller glögg med pepparkakor och mandlar.. och russin ! :D Bah, mitt hjärta dunkar för jul och frihet, men självklart väntar ju hööögar med plugg och magsåren börjar på nytt växa fram. Hela tiden gör man sitt bästa. Är åtminstone klar med mitt stora tal (gäller bara och lära sig det utantill nu :O), har gjort så mycket jag kunnat på det lilla grupptalet (utan gruppen som inte hör av sig :O) men inte har jag börjat på samhällen än ;'(... André ska hjälpa mig lite imorgon bitti.  Så måste jag tvätta håret nu, alldeles strax. Har världens tovor i underhåret... Varje gång jag borstar faller en peruk av ur håret... Typ. Borde kanske klippa det snart, men vill envist vänta till jullovet... Här får ni förresten se vad André gör på min dator när jag vänder ryggen till ;) ! ♥

Kommentarer
Postat av: Maya

Klipp dig kort!

2008-11-02 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0