Dal dottore ieri, oggi ancora sikko, typ.

Man märker att man inte har nåt liv när man blir frustrerad över att förlora på bloons-tower-defense-spelet. Hemma idag igen eftersom sjukdomsdjäveln bränner i benet.
Så vad göra hemma då? Jo man bakar saffransskorpor :), man vässar knivar som man sedan råkar skära sig på :O, man kollar på film och skiter i att klä på sig. Hm.. Vill nog ändå hellre vara frisk och må bra. Har lust att gå ut och gå lite... André skulle vara jätte snäll idag och komma hem till mig med lite böcker och så.. Ser fram emot sällskap. Det värsta som finns är väl att underhålla sig 24/7 med barnkanalen? Det är iaf så mina sjukdomsdagar utspelar sig. Men den här sjukdomen är skum, jag är typ fysiskt handikappad av smärta o så men må bra, det gör jag, bortsett från att jag är sjukt trött :P Förresten borde man börja träna med nåt igen? Min träningssäsong på friskis gick ju ut, vad härnäst? Badminton :P? Imorgon blir det skola vilket fall som helst, får ju inte missa matten. [Bilder google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0