Casual Sunday

Jag är ingen tv-tittare. Jag ogillar starkt att lyssna på människor som sitter och diskuterar serier. Jag brukar aldrig följa saker, speciellt inte serier.. Jaja, visst att jag tjatar om idol och så ibland men ändå, det är ju mest på min blogg. Men det finns faktiskt ett program jag tycker sååå mycket om, Erik & Mackan - Snygga & Smärta. Det är ju så jävla goa dom gubbarna. Riktigt skön humor och väldigt intressant show som tar upp allt mellan häftstift i armarna till hembränt alkohol. Jag sitter som spikad vid skärmen. Det mina damer och herrar, är imponerande. Annars har det bara varit en enkel söndag, läst lite bloggar, pluggat lite biologi och kollat på Björn Bröder... xD det märkliga var att när jag sedan slog på Disney Channel (A) skulle Björn Bröder II precis börja. Men orka sånt på svenska ;) Blidde till och göra lite matte tal. O lägger upp den här fina bilden bara för att jag inte har nåt annat fint att klistra in ;), den andra e väl från google såklart, vad tror ni ;).
Godnatt, imorgon får man börja öppna chokladluckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0