Alternativ !

När man inte vill vara 100% onyttig kan man äta...

♦ solroskärnor
♦ frukt
♦ torkad frukt
♦ mörk choklad
♦ nötter
♦ special K / havrefras
♦ morötter

Mitt sockersug sviker mig :S...  Måste palla trycket... Baaah... Varför kan jag inte äta något av de övre listade... Chhiiiiips! Ha-begär... Inte bra... Mamma och jag köpte kromtabletter.. Egentligen tänkt för David, men jag funderar på att nalla dom... De ska nämligen minska sockersuget. Sant eller falskt? Funka, funkare inte...? Känns nästan värt ett försök.. What to do`?!

Kommentarer
Postat av: matilda

var beroende av solroskärnor förut, åt flera paket om dagen. fick bara ont i magen :(

2008-11-17 @ 21:37:24
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0