24e november


Det är så typiskt mig, glömmer ALLTID att jag har sång på måndagar. Är totalt förvirrad varje måndag morgon. Min sånglärare bad mig svara på en fråga de närmsta dagarna från förra måndagen. När jag stolt svarade idag på sms påväg till bussen, kom jag på att det inte alls var torsdag idag, och då fick jag panik och trodde det var tisdag och att jag åter igen missat själva sånglektionen... Skickade sedan återigen ett beklagande sms om att jag kom på att det var måndag. Sen fick jag stå där och sjunga utan noter och tjolahopp vad det gick dåligt.

Det riktigt kliar i mina fingrar! :) 24e november, det betyder en månad kvar till jul :D. Blandade känslor med en ton av panik (över alla måsten på så lite tid) men dominerande iver :D
Sprang runt på stan idag och letade efter julklappar ^^ kändes fiinfint. Fick tag i lite coola grejjer men sånt kan man ju inte skriva om här ;'O.
Annars borde jag ju plugga till det kommande kemiprovet, men jag är alldeles för glad för det :) "O jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och äta på min panpizza" :). Känner för att speedsova en stund :O Godnatt :)
(Notera mina fina kindmuskler på bilden!) Kallt, kallt, kallt.

Kommentarer
Postat av: André

Och grattis också ;)

2008-11-24 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0