Kemi åsido.

Wow, kan ni ens ana hur jobbigt det är att sitta där med ett 3 timmar långt prov framför sig i Kemi ! Så svårt(!), tur nog behövde jag inte satsa för högt pga tidigare resultat, men när jag satt där kändes det omöjligt att ens få mer än G. Jag har ingen aning om hur det gått, för jag tyckte g-uppgifterna var de svåraste, även några vg.. så allt från g till mvg, men det var verkligen så att man fick skrapa ihop poängen. Aja, det är över nu. Nu ska jag satsa på nästa steg och vinna över min stora fiende, herr Fysik. Bah. Det kommer gå bra, det kommer gå bra ! Nu ska jag försöka ta det lugnt och reptera cosinus och sinus, och eventuelllt ta igen lite sovtid... Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0