Punkter.

♦ Plugg, plugg, plugg och jag tror jag somnar. Hjälper det att säga att jag inte gjort ett enda tal idag? Fuck.
♦ Hade min sista sånglektion idag för terminen nästa år blir det tillbaka till min gamla lärare. Haha och nej, jag kan inte sjunga annat än typ klassisk musik. Kul.
♦ Förresten är jag neger nu :) tack vare dove, nästan för neger. What to do?
♦ Funderar på om man ska hitta på något på nyår.. Har i alla fall planerat att sno en puss av André.
♦ Har dessutom slagit in en massa julklappar under helgen :) Några som fortfarande står i kö till inslagen. Får ni total blackout kan man ju alltid kolla lite på lagerhaus. I love the place !
♦ Har ätit vitklösdip så jag stinker dessutom. tur att inte någonär här (!).
♦ Den här klänningen kommer förresten från H&M, från förra årets julrea. Better not miss detta års rea.
♦ Skulle busa med en Alex som jag såg stod och snackade med Zandra. Så jag smyger mig upp bakom och skrämmer henne och Zandra ser mig ju då. Självklart ska man aldrig göra sånt här för givetvis var det inte Alex jag skrämde slag på. Tur nog så fanns hon trots allt i folkmassan.
- Tjola hopp typ ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0