Snart, snart jullov (!)

Nä! Nu vill jag inte vara blek längre. Vågar knappt visa min hy för den ser ut som lättmjölk. Dessutom blir inte min hy bättre nu.. Måste ringa doktorn och förnya mitt recept... Men man kan ju inte ringa på helgen... Cp-skit. Slutar ju sent hela tiden också. Jaja, nu blior det brun-utan-sol för fulla muggar!!
Var hemma hos André igår som vanligt.. lite äckligt plugg, som jag även borde göra mer av nu :(, och sen såg vi idolfinalen och spelade spel. Typ, inget alltså. Imorse såg vi på film och stack sedan och spelade badminton. Mindre lyckat. Min kropp skrek efter att få sova och det blev väl lite väl slappt spel. Sen missade jag bussen och fick vänta över en halvtimme medan André lirade hem med hans mamma :O. Suck. Ser inte fram emot den här dagen och de 4 kommande. Sen ska jag kanske få bli lycklig.
Så, dags att hoppa i duschen och sedan bada i BUS-produkter. Får hoppas det går något fint på tv också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0