Dags för hårresande förändring... typ...

Mitt huvud är så seeeegt idag. Har bunkrat upp med en kopp kaffe för att få igång motorn, men nada reaction där. Ringde min frisör idag och yees, klippning på måndag, så imorgon ska jag färga min utväxt... Funderar på att skaffa kopparblonda slingor i håret... Men det är alltid så läskigt att färga med röda toner... resultatet brukar bli katastrof tills färgen lagt sig ca 2 veckor efter... Så vi kanske väntar med det... Fast vet ju inte... Skulle vara lite najs ändå. Men blonderingsmedel blir det i alla fall.
Hey, hey, hey. Sa jag förresten att jag gick på Twilight? Jag håller ju på och läser den boken, tur nog har jag inte hunnit mer än lite över 100 sidor, för jag kände att när jag satt där i biosalongen blev jag sjukt irriterad över hur den var upplagd... Samma repliker, allting, bara det att det bästa blev bortklippt :P. Efter en halvtimme var den faran över och filmen var riktigt bra. Däremot vet jag inte om den är värd och se 3 gånger för att Edward är så snygg (?).. Så het är han väl ändå inte :P Filmen var för övrigt grymt bra, lite trög början men sen var den great. ! Ska lätt i alla fall fortsätta läsa boken ! ♥

Kommentarer
Postat av: maya

KLART DEN ÄR VÄRD DET! och dessutom är det inte bara för att edward är snygg, utan för att filmen är så jäkla braae :)

2008-12-28 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0