It's all about HAIR !

Jag tål inte se mig själv naken i spegeln längre, just därför gick jag och tränade på Friskis & Svettis igår... med André. Haha, det var ganska komiskt, man såg en liten grön pojke som hoppade i otakt till musiken ;) Haha söööt.
Klippte mig idag :) Sååå underbart skönt. Nadya sa att hon brukade spana på mig när jag gick hem från skolan, hon brukade åka förbi med bussen och undrade jämt vem som hade så fint hår ;) hihi. Hon är snäll Nadya, vi diskuterade även vilken hårfärg som skulle passa mig bäst och vi båda håller med om koppar... Och hon tipsade om en bra produkt på Kicks, ett schampo som ger kopparton från Tony&Guy. Sedan gick jag ut med en kasse från kicks. Köpte även en repair-flaska från Schwarzkopf (stgavas?) på rea från åhlens, för 40 riksdaler.
Stack sedan en tur hem till Matilda som packar inför sin resa till Frankrike över nyår. Spännande. Vi snackade lite och bakade. Nu funderar jag på om jag vågar ta mig hem till André, vars lillebrorsor fått löss... Vågar jag?

Kommentarer
Postat av: Denice

Stavningen står ju på flaskorna :P

2009-01-03 @ 17:39:43
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: leahpeah

mjo men satt inte med flaskorna framför mig..

2009-01-03 @ 18:26:58
URL: http://leahpeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0