Associationer angående BlondinBella.

Haha, jag vill inte göra reklam för blondinbella, inte så att hon behöver tjäna några miljoner till på ett fritidsintresse, så hon kan bli ekonomiskt oberoende och bara köpa mer, mer. Hon berättade ju förut att bara hennes ansiktsvård gick på flera tusen i månaderna. Fortfarande vill hon se sig själv som en "vanlig livsgående människa". När ska hon inse hur stor makt hon har, bara det ger ju slutsatsen att hon är överklass oavsett om hon vill erkänna det eller ej. Men sen antar jag att det här precis det hon vill, att folk ska diskutera henne. Positivt eller negativt vad fan bryr hon sig. Hon är centrum. That's it. Vi får se om hon kan fortsätta glida fram i livet på en räkmacka, nå sina juridikdrömmar, på det faktumet. Fast har man pengar kan man väl allt.
Sen har väl ingen missat att hon fått sitt egna tv-program, förvisso bara dryga 3 min, där hon sammanfattar vad hon skrivit i sin blogg. Hon vill visa upp den hon är. Jag kan nog säga att den bilden man får av henne i bloggen överensstämmer mycket väl med tv-dagboken. En glad tjej som har allt och lite mer, ser sig själv som normal när hon står på röda mattan och pekar på "dockmodeller" som hon kallar dom med sin barbie liknande röst, kläder och kropp, i alla fall det intrycket jag fått av henne. Jo, det är väl det hon är. En livslevande barbie, ingen bratz, men en barbie, hon har till och med sin livs kärlek, Ken, elelr förlåt, Nils. Fullföljer hon sina drömmar kommer hon bli som huvudrollen i Legally Blonde (?!). Ändå kan jag inte avgöra om jag gillar henne eller inte.

Kommentarer
Postat av: matilda

äh jag gillar blondinbella (minus kaninpälsen) :) hon ger ut ett välbehövligt budskap om att man får lyckas i den här nedtryckarvärlden

2008-12-17 @ 21:34:08
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0