Holidays are coming, holidays are coming (8) :D

För EN gångs skull när jag kom på att jag skulle ringa doktorn, lyfter jag på luren, gör ett ambitiöst försök, så har våt telefon jäkel dött. Nåt fel med bolaget så vi har ingen telefon :O. Vafaen. Jag kan ju ionte ringa på mobilen och köa i 20 min. Varför sån otur? Vill nå min doktor, nuuu!
Idag var sista riktiga skoldagen, och Hanna hade överskott på godis, så hon tog med sig sisådär 1 kg och gav till oss som jag sedan mer eller mindre försökte bli av med. Efter det blev det ingen juldans för mig, utan lunkade hem med svansen mellan bena. Fixade liiite på mitt rum, tog det lugnt, slog in paket, och sedan drog det iväg till hälla. Inget speicellt uträttat, men det e ju faktiskt dags för gran nu tycker jag !! O kan vi inte slippa att åka ut i ren panik dagen innan julafton och köpa första bästa gran med någorlunda rak stam. Jaja. Sen kommer hela Familia hem snart. Det vill säga att det under mitthustak kommer vara 4 storebrorsor och ett par föräldrar. Haha, aja, det blir gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0