Coloring My Hair

Fick nästan ryck imorse. Mamma har fått en bok av Anton, som handlar om städning. Boken var väl även en såkallad pik som ni kan förstå. Tro inte att hon går och städar sitt rum, nej, sånt är tråkigt.. självklart ger hon sig på mitt rum... Rensar mina kläder, sorterar i konstiga ordningar, bryr sig in om mina ordningar och blablabla... Rättare sagt... Saker har försvunnit, jag hittar inte mina saker och så vidare. Jag som skulle färga håret imorse letade en timme endast efter hårfärgen, och jag som ska vara på biblioteket klockan 1 ! Suck. Sitter i alla fall nu med geggan i håret. Hoppas ingen blir lidande.
[Haha, glömde uppdatera, så här är inlägget i alla fall några timmar försenat]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0