Antonymer: Snö & regn

Ena dagen ska det vara vitt upp till knäna, nästa dag är det plaskvått. Kan inte vädret ta och bestämma sig så jag vet om jag ska ta mina termosbyxor eller galonisar :O.
Haha, skoja bara, men ändå!!
Mitt skrivande blev avbrutet igår, för mina fredagar är som vanligt alltid tillägnade André och han blir sur om jag nämner min blogg (eller om jag har höga skor). Så hem gick jag och fixade mig finfin för fredags mys. Vi tog oss en tur till ett ytterst privat ställe och inhandlade lite prylar. Stugan blev nästa hållplats och här satt vi och mumsade i oss en varsin kycklingsallad. Tänkte ta kort på den, men min förtjusning över att få stoppa denna maträtt i munnen hejdade mig. Drog slutsatsen sen att ni inte ville se en tom tallrik skylta.
Sen blev det rajtan tajtan mixat med idol, poseidon och the house bunny. Sen somnade jag. Vaknade och spelafr little big planet, mysigt och sen bara tagit det lugnt. Nu när jag kommit hem har jag fixat lite med min dator som mamma bytt databord på :O Dock drog hon ut lite sladdar som varken jag eller hon vet vart dom ska sitta. Så vips, nu har jag inte längre ljud på min dator. Terrible.
Förresten ni måste smaka Dorritos med ost smak. Tror aldrig jag smakat godare tortillachips, själv får jag väl nöja mig med ostbågar ikväll. Mööp. André ska så småningom komma hit och mysa ännu mer med mig.. Finfint.

Kommentarer
Postat av: matilda

var har du hittat the house bunny? :o har letat som en galning efter den

2008-12-06 @ 23:12:49
URL: http://frid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0