Inte min dag riktigt ...

Det är verkligen inte min dag idag, vaknade upp och kände hur hela världen var upp&ner. Måsten, måsten och måsten, kan man inte få bli lämnad ifred någon gång?! Är så sjukt trött.
Har varit och tränat på Friskis, hade tänkt gymma... men blev ett medelpass igen, måste få upp flåset lite.
Någon som slipat på nyårslöften? Jag tycker folk oftast sätter upp så konstiga, svåra mål... Kan man inte nöja sig med något enkelt som att stänga av strömbrytaren på natten, eller dra ut mobilladdaren när den inte används, typ spara energi eller nåt? Jag menar det är ju ändå en otroligt bra vana, och inte bara för dig.. Aja, ska sluta med mitt stoppa-växthuseffekten-snack.
Har lånat hem 2 filmer från biblioteket, Music & Lyrics och Säg att du älskar mig så blir väl till att mysa lite i soffan. Ska gå och duscha strax och testa mitt kopparschampoo :O !
Vad ska man göra på nyår då, ska kanske på middag hos Maya, men jag är lite förbryllad över vad renskav är... :S
[Bilder google]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0