Så nära nu ! ("Holidays are coming, holidays are coming..."(8))

Klockan tickar, och om ynka 2½ timme har jag jullov :) Ska firas med en julklappsbyten, ev en fika eller lunch på stan med mina tjejer, och sen hem till pojkvännen (6). Jag är lycklig. Kan det bli en bättre dag eller?
Vaknade av regn dock imorse, mindre kul. Men jah tog tillvara på stunden och slog på Lilla Kycklingen på dvdn, som btw är lånad av Matilda, som btw jag inte träffat på ett tag, vilket leder till att hon inte fått den tillbaka. Hmrph'. Sorry.
Har med mig två kassar, en med sovkläder och en full med paket. Blir nog ingen pulka imorgon dock. Om vädret är så här. Aja, dags att springa efter bussen nu :O ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0