Min hårevolution !

Jag har alltid exprimenterat med mitt hår. Provat mina vingar som frisör vid 5 års ålder. Vid 4an fick jag en ytterst ocharmig frisyr och gjorde det mesta för att förbättra den situation. Dock till mer disaster. En röd toning ledde så småningom till en trekantig frisyr med ena halvan mörk och den andra blond, och då menar jag horisontiellt. Jag har (som tur är) inga bilder från den tiden. Man fastnar tillslut i det här med att färga... man får utväxt och måste färga igen. Nu har jag ungefär min utgångshårfärg.. Vilket ni kan se i mitt fina kollage om min hårevolution. Från 7an till idag.

Kommentarer
Postat av: André

Bäst idag är du ändå ;)

2008-12-07 @ 16:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0