Kära Jullov.

Mitt rum börjar bli stökigt. Finns inte ens ett avlastningsbord längre. Dags för julstädning. Tjaa, i alla fall försöka ! Igår hade jag på mig den här klänningen från gina tricot samt skärpet som kommer från samma ställe. Tyvärr så går ju alltid någonting av mina prylar sönder när jag är hemma hos Andre. Jag förstår inte vad det är för fel på det stället, säkert nå andar där, och givetvis betyder det här att skärpets metalldel gick av ! Hallå...
Sen hade vi avslutning i kyrkan, lagom kul. André underhöll sig med min kamera medan Hanna flitigt skrev kristna meddelanden på allas händer. Puss & Kram nu har vi köpt en gran ! Fast den ska av någon anledning inte upp förrän imorgon... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0