Julgran + Kaos

Mamma och jag hittade tillslut en gran igår (visst är den fiin?), men självklart ville ingen sätta upp den, så jag väntade till idag, utan resultat. Men bestämd som jag är angående det här med julgran så stack jag ut på baksidan, tog fram sågen, sågade och sen satte den i foten och sen pynta den. Nu är den jätte fin.. Hänger till och med polkagrisar i den. Imorgon komme troligen några av mina brorsor hem och då blir det tårta x2. Smörgåstårta och marängtårta. Julen är inte helt fel ändå.

Snacka om kaos idag. Hade ringt mamma i fredags och frågat om jag ätit mitt p-piller och hon sa ja... Idag när jag skulle käka på min karta hemma upptäckte jag till min förskräckelse att jag inte hade gjort det... Mamma hade läst fel... Så det blev ett enda kaos och vändor till apoteket, mobilsamtal till sjukvården (fortfarande ingen hemtelefon... grrr...) och tillslut satt jag där med ett sånt där jäkla dagen-efter-piller igen.. Har tagit det i alla fall.. men jag fattar inte hur sånt här alltid lyckas drabba mig... Jag och apoteket, sen när blev vi bästa kompisar..? :( och orka gå runt och vara orolig nu... Men allting borde ju gå fint nu. Har i alla fall gjort allt jag kunnat och jag kan ändå inte ha mer otur. Det löser sig, ska inte tänka så mycket mer på det. André kommer i alla fall hit sen ikväll och tar hand om mig... Mys... Har saknat honom.

Nu ska jag gå och provsmaka skinka mor har tillagat !
Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ema

Tips, tips!

Skaffa p-plåster, byter bara 1 gång/vecka...

mycket smart för alla som har annat att tänka på

2008-12-23 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0