Hej hopp jag är tillbaka ! :)

Haha, jaa jullov som sagt. Steg upp tidigt idag för att dra mig ut på jakt i julrean. Haha mindre lyckat.. 40 min innan stan öppnade stod jag redan vid bussen... Upplever det stället lite väääl tomt... Kommer på att det är röd dag och bussen går inte... Måste därför ta nattbussen som för det första inte ens går här... Så jag kutar till den hållplatsen för att sedan till min upptäckt förstå att den inte kommer förrän om 40 min... Skit kul..
När jag ska shoppa är jag ganska... rak... Jag vill göra allt enkelt och smidigt och en sak i taget.. Dräför brukar jag oftast inte shoppa med sällskap... Men jag vet inte om det var bättre när jag stod där på Gina tricot i en 20 meters kö... Bläää.. Men fina kläder blev det :) Ni får se alldeles strax! Hade på mig de här kläderna idag, eller ändrade till det nu... Ska hem till André och mysa, och plugga imorgon på biblioteket, svenska. Det här fina halsbandet fick jag av Hanna :) Har på mig det idag, det är ett amuletthalsband med en charmig bild på Hanna i som jag fixat ;) Haha puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0