Fortsättning av fredagen !

Fuuuuuck. Jagh är superallergisk igen. Mot någonting jag inte har en aning om. Somnade nyss i 3 timmar bara sådär... Har ätit medicin i några veckor men nu pang! bom!, har den slutat fungera på två dagar. Måste alltså gå och knarka ner mig igen... Apoteket imorgon då. Hur lyckas jag?
Igår fortsatte i alla fall dagen med en lunch på Saffets. Själv tog jag med mig en kycklingsallad från Stugan <3 Sedan tog vi det lugnt, snacka lite och bytte massa fina julklappar ;). Av Hanna fick jag ett julklapps rim: "Jag följer dig vart du än går,
och ser till att du ganska bra mår. Jag är utbytbar om du vill, men snälla låt mig stanna lite till."
  Någon som har någon aning om vad som kan finnas i.. Skakförbud var det i alla fall :O.
Sen drog vi vidare till Donken där vi tog en varsin glass och sedan vidare till Waynes Coffe... Vid det här laget stod min plånbok tom, blev till att fasta. Sen försökte jag få tag i en André som bara skrattade i luren utan anledning... Så jag la på... Sen fick jag veta att stackarn hade fått salt i ögat så att hans lins gått sönder i ögat. Så han var blind typ. Jag fick äran att vara hans ledhund hem. Det är lite tur att han har mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0