Dan före Doppardan !

Sov så illa inatt.. Drömde att Andrés pappa snodde pengar av mig... O jag satt där och led för jag behövde dom för att köpa halstabletter... Mina enda 45 kr... och André ville inte hjälpa mig.. Sen vaknade jag av att Frans ringde... Han åkte buss och skulle komma hit 8.55 ^^... Sen märkte jag att jag spottade blod från min hals... Galet uppsvullen och smärtsam.
Så jag kurerade morgonen med varm choklad, halstabletter och en bra bok. Mår bättre nu, och även Anton har anlänt hem. Nu är det bara en familjemedlem kvar :O, sen är familjen komplett med sina 7 medlemmar. Har fått ett stort spännande paket av André också :). Det är lite pirrigt med jul ändå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0