Buttert med Biologi

Nu håller jag på och plågar sönder mig själv med massa biologi igen ! Har börjat skriva en sammanfattning för nästan en vecka sen, mitt mål är 5 sidor sammanfattat varje dag, vilket rättare sagt betyder inget liv. Men imorgon är det bara fyra sidor kvar!! Wihoo, eller inte. Faen, ge mig lov nu bara. Orkar inte med nå jävla riksprov sen i kemi, I 3 TIMMAR. Har ni hört nå värre. 3 timmar kan jag inte ens sitta  och hårdpluggar. Kommer tappa koncentrationen efter 1 timme som jag brukar göra på matten.. elelr fysiken... som vi inte ska tala om (!).  Får föda mig den dagen med dextrosol och kaffe... EEk. Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och vila. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0