1A DECEMBER!


Hej hopp i vinterstugan :O. Som vanligt en ganska hopplös dag, med speciella åsikter angående vad som är lek och allvar, det betyder med andra ord "fara". Hade sedan sång och sedan så hittade jag mitt armband på stan :D. Den jag letat efter, minsann(!), som bara ville envisas med att finnas på HMs-nätshop. Nu är den min!! Finns även i silver och kostar 50 kr :). Hemma har jag pyntat mitt rum med massa julmys.. Här trivs jag bra nu. På tal om det kommer André och ömkar sig med mig. Det kan väl inte bli annat än bra. Här är lite mysiga foton från mitt rum.
Hej hopp, o glöm inte kolla  julkalendern om 10 min !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En uppdatering av bloggen skulle vara kul :)

2008-12-02 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0